4 de febrer del 2010

(no) m'agrada

No m'agraden els dies de pluja, són grisos, tristos, apagats, fa fred, se't arronsa el nas i encongeixes les espatlles. No m'agrada portar paraigües, m'agrada tenir les mans lliures, i mullar-me, mullar-me sí que m'agrada, però o poc o molt, o poques gotes que s'evaporen soles, o moltes i quedar xopa que has d'escórrer la roba, les coses a mitges no m'agraden, em molesten. M'agraden els dies clars, em donen energia, crec que tinc una bateria recarregable que es carrega amb el sol, el sol em dóna ganes, ganes de fer coses, la pluja me les treu i les llença sense que les pugui veure, que egoista que és la pluja! Jo prefereixo el sol, o la lluna, m'agrada la nit, m'encanta, em transmet silenci, tranquil·litat o bogeria, la nit és extrems, sí o no, no m'agraden les coses a mitges, m'avorreixen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada