14 de març del 2010

Coneguts

Molts són els que em creuen conèixer, pocs els que em coneixen, i tots són essencials, el teatre de la vida té més sentit quan algú sap desxifrar el teu paper, encara que se'l inventi, no deixa de ser divertit.
I et coneixia, o això creia, si conèixer vol dir saber com et dius i poder intercanviar quatre paraules, sí, et coneixia, però érem això, simples coneguts. Tinc la mania de classificar les coses per aclarir-me les idees, classifico els bolígrafs; els blaus i els negres, els que funcionen i els que estan gastats, classifico les paraules; les que m'agraden, les que em deixen indiferent i les que no m'agraden, i, per defecte, també classifico les persones; les que conec, les que em coneixen, i les que ens coneixem.
Podríem dir que estaves dins del primer grup, de les persones que coneixia, simplement això, de vista, de parlar, dels que quan intercanvies una mirada et deixen gairebé indiferent. Però un dia, aquell dia, la teva mirada no em va deixar indiferent, vas passar al grup de mirades que tenien una cosa a dir-me, que m'inspiraven confiança, curiositat, i, de mica en mica, em vas conèixer, ens vam conèixer.

1 comentari:

  1. em segueixen agradant els teus escrits senyoreta :)


    GlòriaGlò :)

    ResponElimina